Dom små grejorna

rosenhallon090724

Dagens Rosenhallon ger jag till Carl-Einar Häckner för vad han sa i DN den 13/8 2009: ” Jag reagerade mest mot att de kriminella är de som medierna lyfter fram. Original Gangsters ledare intervjuades av Janne Josefsson i 30 minuter. Varför inte lyfta fram de ensamma mödrarna som lyckas fostra sina barn? När jag skulle göra showen för Liseberg så kom idén upp igen: Jag går tillbaka till de små grejerna. Jag har lärt mig av att växa upp i Gårdsten att manpåverkar sitt liv med sina val. Att inte göra det svårt.” (skrivet av Betty Skawonius)

Tips : ” Dom små grejorna” spelas den 3 0ch 4 oktober på Orionteatern i Stockholm.

Om maria åkerblom

Fotograf mm
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

