Cats

Katten och Berget

Katten och Berget

Det lär vara premiär ikväll på musikalen Cats i Stockholm ikväll. Bara lite apropå visar jag här några katter som jag mött under veckan.

Katten, Trädet och Himlen

Katten, Trädet och Himlen

Såg den här katten som tittade ut genom fönstret, när jag tittade in.

Katten Katten

Katten Katten

Var på ett fotouppdrag och gick längs Kyrksjön, då kliver Katten Katt med bestämda kliv upp på vägen framför mig, fortsätter framåt och slår följe med ett par på promenad. Det såg ut som att det var hennes jobb att följa med människorna en bit på vägen – i livet.

Catwalk

Catwalk

Trevlig helg önskar jag er. Det är fullmånekväll i kväll. Mjau.

Om maria åkerblom

Fotograf mm
Det här inlägget postades i Djur, Människor, sv/v. Bokmärk permalänken.

Kommentera

