Hitta egen väg

Tillsammans

Tillsammans

Har haft en session med Essential Motion idag. Är förundrad över hur starkt och bra det fungerar  när man lyssnar mer på kroppen än på orden, och låter kroppen guida vidare – över gränser och motstånd.

Ska förbereda för en utställning på Ljusdalsbygdens Muséum i oktober; med Ljusdals Fotoklubb. När jag skulle göra urvalet, blev det några sv/v som blev till i ögonblickets stund en dag i somras, till min stora förvåning, först, men det är bara så – än så länge ; )  Känns som att jag måste fila på att renodla min egen form och ton. Färgbilderna, natur-och landskapsbilderna experimenterar jag med här på bloggen : )

Blommorna är Jättevallmoknoppar från i somras.

Om maria åkerblom

Fotograf mm
Det här inlägget postades i Blommor, Dans och Rörelse. Bokmärk permalänken.

Kommentera

