I djupet nånstans

mm

i djupet

Djupt ner i mörkret, i den externa hårddisken ligger nu alla mina bilder – och jag kan inte se dem annat än som nummer.  Och ingen ”snowleopard” skiva har kommit. Den här bilden hade jag i en mapp förberedd för blogg. Hade kanske fått en ny dator om jag lagt till lite slantar, som hade varit mycket bättre än den här olösningen. De där charmiga supportrarna kanske inte är fullt så….. Fått massor av tips av Mathias om arkiveringssystem, får nu förlita mig på tur och intuition att hitta nåt som jag begriper mig på. Nåja, nu tar vi en stund i taget, så löser det sig nog efter hand. Bilden är från trädgården på Fridhem, Stjärnsund i september i år. Dammen ser djup ut – men det är den inte, inte ett dugg : )

Om maria åkerblom

Fotograf mm
Det här inlägget postades i Vatten, Växter. Bokmärk permalänken.

Kommentera

