Gå på is

Äntligen is, äntligen minusgrader, frost, vitt, ren skön luft. Nu piggnar jag till. Och dessutom klar himmel…..Inom Feng shui vet jag att man få fram i vilket klimat en människa trivs och fungerar  bäst i. För mig är det torrt och kallt. Idag ska jag trixa med mörkläggningsgardiner för att slutföra det, och lyckas få ljustätt. Bilden från helgen, då några vattensamlingar började frysa till.

Ett citat från nattens läsning:  ” Men allt som rubbar min balans och får marken att gunga välkomnar jag som början till något nytt.”

ur ”När barnet lagt sig” av Mikael Nyqvist

Om maria åkerblom

Fotograf mm
Det här inlägget postades i Citat, Fotografi, Is och snö. Bokmärk permalänken.

Kommentera

