Omtumlad

En omtumlande dag igår, med det fantastiska som Malin skrev om mina bilder på sin blogg. Känner mig lite mållös. Tack, kan jag säga, tack.

Den här bilden togs igår em. Frös som en hund, som min hund Nova som verkligen ville gå hem istället för att vänta på mig.

Nu ska jag åka till Forsa och vara med på föreläsning av Anna Clarén.

Om maria åkerblom

Fotograf mm
Det här inlägget postades i Fotografi, Is och snö. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Omtumlad

  1. vingpennan skriver:

    Hej Maria!
    Härliga bilder, spänning och mystik

    Staffan

Kommentera

