Vingar

Det här är märkligt, för det fanns absolut ingen fågel där, så stor, så nära, när jag tog den här bilden!  Såg en vid ett tillfälle, men att den skulle lyckats slinka in framför mig just då…? Utan att jag märkte det? Men jag hade ju kameran framför mig, så…Men vem vet ; )

Bilden tagen igår, samma skog, samma stund som de tidigare bilderna.

Om maria åkerblom

Fotograf mm
Det här inlägget postades i Djur, Fotografi, Skog, Träd, Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Vingar

  1. Birgitta Ederyd skriver:

    Evigheten överrumplar oss
    slinker in i ögonblicket
    lämnar sina spår
    när vi inte vet.

  2. maria åkerblom skriver:

    Tack Birgitta, och tack till det som flödar genom dig! De här orden kan man läsa många många gånger….stort och sant.

Kommentera

