I en annan del av skogen

Men fortfarande en plats nära mig.

12 Januari 2010

Om maria åkerblom

Fotograf mm
Det här inlägget postades i Fotografi, Poetiska bilder, Skog, Träd. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till I en annan del av skogen

  1. Malin H skriver:

    Spännande bild, fjäderlätt i sin känsla.

    Fast jag tror du behöver göra ren din sensor ;)

    Kramar!

  2. maria åkerblom skriver:

    Ja! Har märkt det, ibland glömmer jag att retuschera bort prickarna! Och dilemmat med denna lilla pytteskärm kommer upp , igen. Men HUR GÖR MAN det, rengör sensorn? Tänkt jag skulle titta in till min kamerabutik och fråga – bra att du påminde mig ; ) o Tack för att du tycker och uttrycker, det blir så mycket mer av en bild då : )
    Kram!

Kommentera

