Himmelskt

Lite som en annan värld är det när det är så här kallt –  oändligt vackert-  men livet blir också skört och tungt, det gäller att hålla varmt, ingenting får gå sönder. Men ändå, tänk att få vara med om det, himlen på Jorden : )

Bilden från den 12 jan, trodde då att det var sista köldvågen…men nejdå, i morse var det -20 igen! Vikarvågen, Järvsö.

Om maria åkerblom

Fotograf mm
Det här inlägget postades i Himlen, Is och snö, Jorden, Landskap, Träd. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Himmelskt

  1. Malin H skriver:

    Vilken härligt pastellig bild. Gillar den snäva kompositionen också med träden i bildkanterna. Mycket bra!

    En fråga; har du lust att bli presenterad med dina bilder på http://darkroomsinnorthernlight.blogspot.com/

    Jag har tipsat dom om dig. Klicka in på deras blogg och kontakta Tom Tveitan: http://tomtveitanfoto.blogspot.com/

    Ha en fin dag!! Kramar från Malin

    • maria åkerblom skriver:

      Nämen Malin!!! Nu blir jag alldeles yr! Och vet du, jag kom precis från Darkrooms in Northern Light; hade varit på en låång runda inne hos dem, och var alldeles uppfylld och…ja du vet – det är verkligen en underbar sajt, och jag vet inte , men det är nåt speciellt med de där norska fotograferna ; ) Om jag har lust att bli presenterad där? OJ : ) Det känns som om du frågar ”Har du lust att få högsta vinsten i billionlotteriet?” JAA, det har jag! Det vill jag gärna!
      Malin…vet inte hur jag ska tacka för att du tänkte så här nu…är så omtumlad…men, Tack!
      Är så glad att du verkar ha piggnat till, har tänkt mycket på dig de här dagarna, återkommer om funderingar kring det.
      Kontaktar TomTveitan.
      Krya på dig nu på alla sätt, var snäll och varlig med dig, å vila vidare.
      Många kramar, Maria : ))

Kommentera

