Tulips in snow

Förra veckan fick jag en bukett blommor av min käre. Igår var de utblommade, men så fina ändå liksom. Satte ut dem i snön – et voilà!

Om maria åkerblom

Fotograf mm
Det här inlägget postades i Blommor, Fotografi, Is och snö, Poetiska bilder, Växter. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Tulips in snow

  1. danielarvidsson skriver:

    Här har du blandat de två konstkoncepten ”recyckling” och ”readymade” på ett härligt sätt. Roligt att se ”före” och ”efter” också. Mitt sinnelag just idag attraheras främst av bild ett och fyra, kanske för att de är minst föreställande och därmed mer öppna för en subjektiv känsloupplevelse. De härlgia färgerna och den vita bakgrunden ger en skön start på dagen!
    (Tusen tack för din fina kommentar i min blogg!)

  2. maria åkerblom skriver:

    Kul att höra att du också gillar de där ”minst föreställande”, för det gör jag med, men ibland vet jag inte hur långt jag vågar gå…då är det oändligt tacksamt att få en sådan feedback – Tack! : )

Kommentera

