Skottår

De här bilderna är från den 21 december 2009 i min Trädgård – det var väldigt härligt och exotisk med all all snö som bara kom och kom :) Nu är det några decimeter där ute igen, tung snö, och jag vet bara inte hur jag ska lyckas få upp den på vallarna, skoveln räcker inte upp!  Men jag njuter nu av att det inte är kallt iallafall. Å så sitter vi väl alla i samma snödriva : )

Skön helg till er!

Om maria åkerblom

Fotograf mm
Det här inlägget postades i Fotografi, Is och snö, Växter. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Skottår

  1. Mariell skriver:

    fina bilder, gillar specielt den sista med allt sitt spret i ett vackert ljus.
    Hehe, ja visst sitter vi alla i samma snödriva;)

    Kram Mariell

  2. maria åkerblom skriver:

    Tack, vad intressant Mariell, att du gillar 3:an. När jag la in den tyckte jag inte alls att den skulle vara med, men eftersom jag hade tänkt så, så fick den vara kvar : )
    Det är en evig träning med att lyssna på sin inre röst…och det här med bloggen blev en oväntat fin plats för att träna det – genom att man kan få feedback på oväntade ställen…

  3. Mariell skriver:

    Ja, det är verkligen viktigt att lyssna på sin inre röst, men lika svårt som det är viktigt…
    Men visst är det så, bloggen är absolut en bra träning:)

Kommentera

