Pans vårsalong

Detta bildspel kräver JavaScript.

Gick förbi en liten träddunge. Hade gått förbi den många gånger förut, men just den här gången, i förrgår, fick jag idén att gå in där. Där var en helt egen värld, klargröna stammar som nästan var självlysande och märkliga trädformationer. Fotade och lekte och kravlade mellan stammarna, blev full av energi. När jag sen tittade på bilderna blev jag överraskad – det hände tydligen mer, och fanns mer på platsen än vad jag såg.

Om maria åkerblom

Fotograf mm
Det här inlägget postades i Dans och Rörelse, Fotografi, Poetiska bilder, Skog, Träd, Väsen. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Pans vårsalong

  1. Malin Hellesø skriver:

    Gillar bilderna!! Trolska, mjuka, sagokänsla… Undrar hur man gör ett bildspel så här som du gjort och få in det på detta sätt. :)

  2. maria åkerblom skriver:

    Åhh, det satt gott – tack kära Malin att du gillar just de här bilderna. Har kommit in på det ”drömska”, och vill inte därifrån – men vill inte heller vara ”ensam” där. You made my day :)

    Att göra bildspel: efter långa förtvivlade försök åt alla håll och kanter….hoppas jag minns rätt nu – la in bilderna i ”media” i ”Nytt inläggsrutan”. Alltså inte vanliga bildrutan. Sen när alla bilderna kommit in där och du ordnat följden ( börja lägg in dem baklänges sas, den första sist) Sen finns det en liiten ruta läängst ner om Bildspel. Tryck på den och Voilà!
    Lycka till.

  3. Malin H skriver:

    Okej, då ska jag kolla detta. Tack för svar :))

    //M

Kommentera

