Plantera istf sabotera :)

Mitt i rondellen vid infarten till Ljusdal har det plötsligt kommit upp några narcisser!!!  Mycket märkligt, väldigt trevligt :) Kanske en ny kreativ tendens från Ljusdal? De här blommorna är dock från Sanna, men de ser likadana ut.

Om maria åkerblom

Fotograf mm
Det här inlägget postades i Blommor. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Plantera istf sabotera :)

  1. Mariell Dahlström skriver:

    Hej Maria!
    Vilken vacker bild. Du har en speciell känsla för hur man skapar bilder med rörelse oskärpa. Den är riktigt vacker. Jag gillar färgerna, ljuset och den vackert svepande rörelsen.

    Ja, det hoppas jag att jag kan få tid med nästa Hälsinglands besök.
    Tyvärr så tar detta underbara besök slut i morgon och jag ger mig åter hem till min kära ö.

    Ha en fortsatt bra helg.
    Kram Mariell

  2. maria åkerblom skriver:

    Tack Mariell :)) vad roligt att du gillar de här flurisarna – det är så himla roligt att göra dem! Beroendeframkallande.
    Tänker mycket på din kära ö – skulle väldans gärna vilja se den, igen, snart. Vi får se vem som hinner först, jag dit eller du hit.

    Ha det Gotlandsgott,kram
    Maria

Kommentera

