Sunrise

Och så hände det, att solen gick upp i alla fall! Den klarade det! Jorden snurrar, dansar, glider fram – mot en ljusnande dag.

Visserligen regnar det idag, men ändå, bakom molnen så ;)

Bilden,  blommor från min trädgård, i Universum, i rörelse.

Om maria åkerblom

Fotograf mm
Det här inlägget postades i Blommor, Dans och Rörelse, Drömmar, Fantasi, Fotografi, Jorden, Poetiska bilder, Sol, Växter. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Sunrise

  1. Morgan K skriver:

    Jag tycker mig se ljuset där i din bild, det måste innebära att solen är på väg och förr eller senare dyker den upp. -Riktigt vacker bild och jag gillar raderna till enkla men trevliga.
    Morgan

  2. Daniel Arvidsson skriver:

    Härligt! Jag ser en dans i sommarnatten framför mig…

  3. Ja vi får hoppas att solen dyker upp snart då jag börjat min semester. Dock bjuder ju regniga dagar på andra typer av bilder..

    Gillar den här bilden mycket, är ju svag för såna här bilder som har ett målat uttryck

  4. maria åkerblom skriver:

    Hej Jörgen, tack, vad roligt att få dela svaghet för de här ”målerierna” med dig.
    Hoppas du får en jätteskön semester, med lite blandat lagom väder :)

  5. Mats Andersson skriver:

    En bild som verkligen faller mig i smaken! Så bra. Ett konstverk.

    /Mats

Kommentera

