Tallarna

Det känns väldigt gott att Hälsinglands landskapsträd är just Tallen.De är mina vänner, de här på bilden är mina närmaste grannar, vi har levt många årsringar tillsammans – de har vakat över mig -och även skyddat mig från den kallaste nordanvinden.  Tack Tallar.

Om maria åkerblom

Fotograf mm
Det här inlägget postades i Fotografi, Poetiska bilder, Träd. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Tallarna

  1. carin forssell skriver:

    jag tycker mycket om dina samtal med naturen och kan känna igen mej. Har ett par tallar nu på min gård, men ingen så lång kontakt , 6 år har jag bott här. Har en syrenkompis på skäret sen 73. kram
    carin

  2. Morgan K skriver:

    Vackert gjort av dig att tacka tallarna på detta sätt, jag tror nog att tallarna är gladast över den fina bilden du tagit på dom. -Mycket bra bild tycker jag!
    Morgan

  3. maria åkerblom skriver:

    Det var fint sagt, tack Morgan – så glad att du gillar bilden :)

    Maria

Kommentera

