Sandvikens Konsthall, Fotobiennalen 2011!

De blev sålda alla tre :)

All three were sold!

Recensionen i LjusdalsPosten av Niels Hebert.

Om maria åkerblom

Fotograf mm
Det här inlägget postades i Analogt, Utställning. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Sandvikens Konsthall, Fotobiennalen 2011!

  1. Mathias skriver:

    Jag är inte förvånad!! Grattis!!

    • maria åkerblom skriver:

      Men det var jag! Måste nog vänja mig vid det här nu :) Men det var inte lätt att inse att de ‘försvinner’ ifrån mig. De var ju mina ‘bebisar’ – såå himmelens mycket arbete nedlagt på kopieringen, ja du minns väl. Hade inte kopierat av alla data/tider/upplysn på baksidan av kopiorna. (Väldans mickligt att göra det där i utställningslokalen i sista stund) Så nu är det bara att börja om igen, med att sätta igång i mörkrum :)
      Tänker skanna in o digitalisera också – skulle hämta en skärm igår i Gävle, så hade den blivit kvaddad natten innan – hå hå ja ja. Ruta 1 igen. Eller vet du nån som har en stor bra skärm till salu?
      Kul att höra ifrån dig Mattias. Tack för gratulationen :)

Kommentera

